Intressant och förbaskat roligt


...DATUM: 2011-02-22 | TID: 00:10:37
Äntligen var måndagen avklarad. Min dag har inkluderat mycket roligt men mycket utmattande;
Det är så roligt att min utbildning innehåller så mycket olika steg för att få en perfekt grund som skådespelare. Jag märker redan framsteg och har lärt mig så mycket om sång, min kropp och min röst. Givetvis lär vi oss teaterteknik också, imorgon sätter andra lektionen igång med just det. Förra lektionen liknade mest en Norén pjäs, då vi inte gjorde mer än att sitta på stolar mitt emot en vän och berätta vad han/hon gjorde "du gäspar" "du blinkar" osv. Om ni bara visste vad man kunde göra av det... Intressant & förbaskat roligt.
.
Dagen...
.
-Yoga 30 min
-Sånglektion 1.5 h
-Röstlektion 1.5 h
-Pilates 1.5 h
-Kreativitetsövningar 1.5 h
-----
-H&Ms provrum 2 h (älskar allt nytt 70tals inspirerat)
-Städning & Uppfriskande "behandlingar" under kvällen - behövde verkligen ta hand om mig själv lite.
Även om jag var duktig och inte köpte kläder så kunde jag i alla fall unna mig ett par efterlängtade handskar.
H&M - blev kär i bland annat;
Är ingen förespråkare för modebloggar, men tänk er med en sliten jeanskjol och en luftig vit topp?
Jag vill ha vår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback