Hopp upp!


...DATUM: 2011-02-22 | TID: 11:40:31
Jag kunde vakna av mig själv, utan en hysterisk klocka som ringde alldeles för tidigt. Jag tror verkligen på det man säger om att känslan man har när man vaknar - bestämmer hur du mår hela dagen. Att vakna på rätt och fel sida helt enkelt. Jag fugnerar nog så i alla fall, är det en morgon då allt negativt ramlar över en innan man ens öppnat ögonlocken eller är det en morgon då man vaknar och ler, då allting känns kul och man är motiverad att hoppa ur sängen. Idag är det en hoppa ur sängen dag jag har massvis av kul att stå i!
.
-Teaterteknik
-Träning
-Köpa present till lillebror
-& låna ett nytt manus!
Köpte en zebratoffs igår, en stor & fluffig! Me like.
So Long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback