Fylla tid


...DATUM: 2011-02-03 | TID: 21:10:41
Ligger med kläderna på, lite halvsjuk, med te och crunchy i min säng. Ser nog rätt deppigt ut, men jag är inte deppig alls. Jag är solbränd efter solariet, trött efter veckan och mätt efter min goda middag (crunchyn är bara efterrätt, ska sluta köpa sånt...) Jobbet för hela helgen blev dessvärre inställt så nu har jag en hel del ledig tid att fylla. Känns dumt eftersom ekonomin hade krävt jobb, men schemat hade tydligen blivit dubbelbokat... Fick som tur är ett annat jobb på Provoice där jag ska jobba som telefonförsäljare på eftermiddagar, behövs bara lite utbildning först. På en sikt kommer jag förhoppningsvis att vara igång med jobb! Blir galen på min knepiga ekonomi och oklara schema. Nu ska jag tända ljus och städa, efter det blir det Svenska Hollywoodfruar på tv3 play. Det är lite "spännande" att se hur de prioriterar sin lediga tid, de har liksom alltid saker att göra trots att de inte jobbar. Känner igen mig, även om jag inte har riktigt lika mycket pengar att lägga på min fritid...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback