Drar igång!


...DATUM: 2011-02-01 | TID: 19:59:34
Ingen update igår, skulle kunna skylla på att jag var för upptagen men tyvärr var det motsatsen. Jag hade för lite att göra för att hitta någon form av motivation, men idag har det vart bättre! Arbetsintervju, skola och träning. Många undrar säkert hur skolan känns och är;

Lokalerna är supermysiga, fyllda av underbara esteter med raggsockor, soffor och duktiga lärare. Det är ju lite tidigt att döma utbildningen nu, men upplägget verkar kanon med mycket variation på kurser som ger en bra helhet för en skådespelare. Rörelse, samarbetskurser, röstkurser, monolog, barnteater, teater, film osv... Massvis av små bra kurser som man läser i block under två år.
Jag är glad att det är deltid, då jag hade känt mig bromsad och lite stressad över att "bara" gå i skolan. Jag tror att det är viktigt att man är aktiv själv de timmar man har över och går på andra castings, har andra projekt osv. Jag hoppas på att hinna jobba, gå i skolan och träna + en hel del teater och film projekt!
Nu sätter mitt liv igång igen och jag är SÅ laddad!
So Long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback