Butterfly effect


...DATUM: 2011-02-18 | TID: 13:46:20
Hade hunnit med att tvätta ett ton kläder, köpa två biljetter till en konsert åt pappa, äta frukost och dricka två koppar kaffe innan lunch. Nu har timmarna dock sprungit iväg och inget mer än en ny färg på naglarna och lite mer räkningar på bordet har förändrats. Det är nu man ska träna, så man kommer igång, blir pigg & glad! Ikväll är det ju After Work som gäller, och jag har ju inte ens jobbat idag - känns inte helt rätt. Borde kanske betala räkningar, skriva rent anteckningarna till min nya organiserade pärm, svara på intresserade till min annons (se nästa inlägg) och avancera med att även ge tånaglarna färg...

Blev tvungen att sätta ett klistermärke på mitt friskiskort... Jag brukar inte vara Så hima noga med att kort på mig ska vara fina MEN GUD vilket fruktansvärt kort de fick till. Tänkte inte visa upp det utan en liten fjäril som täcker... Den är mycket finare! (Jag är knäpp...)

                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback