Brunch.


...DATUM: 2011-02-23 | TID: 10:18:30
GOD MORGON!
Idag känns det som fredag då jag reser hem imorgon. Jag ska visserligen jobba som lärarvikarie torsdag och fredag men det ska bara bli kul! Igår agerade jag som min mamma hela dagen utifrån hur hennes liv sett och ser ut (enligt mig). Vi gjorde olika scener med samma karaktär, som man alltså skulle känna till väl både historiskt och lite tankemässigt. Imorgon ska jag alltså få vara med och jobba med samma sak som mamma (i samma miljö i alla fall...) efter gårdagens övning känns det extra kul! Undrar om jag ska vara sträng & produktiv eller charmig & påhittig... Det sista känns givet.
................................................
Jag älskar en god frukost. Har lärt mig att man ska ha protein och inte bara gröt... There you go mother!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback