Bluff 'nd Stuff


...DATUM: 2011-02-08 | TID: 20:48:13
Otroligt härlig dag i skolan med alla härliga. Mycket improvisation och skratt. I tidigare inlägg där jag nämnde min känsla angående filmen Ondskan, beskrevs ju hur de som går sista terminen hade en del regler. De reglerna har följts sedan dag 1 och vi nya har verkligen försökt att ge dem den respekt de ville ha, även om de bara blängt tillbaka. Too bad for you tänkte jag och har inte tänkt mer på det MEN idag kom de in igen. Efter en lång utskällning kunde de inte hålla sig längre utan började skratta och berättade att de bara skojat... Inga kuddar behöver piffas till & man FÅR sitta på golven. Vi avslutade med en gruppkram och planering inför helgens Calle Flygare fest.

Nu har jag precis tränat och ätit en god middag. Håller på att bestämma mig över nya glasögon, vad tycks? (bilden är tagen Efter träningen...& ja i spegeln med telefonen, så kan det vara)

Quioa, basilikasås, soltorkade tomater, fetaost, ruccola och massvis av broccoli.

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback