Alla dessa val


...DATUM: 2011-02-22 | TID: 23:54:53
Jag blev lite oladdad och fundersam idag, då jag insåg att mycket av det vi gör och kommer att göra ett bra tag framöver - redan är gjort i USA. Övningar, tankesätt och utmaningar är detsamma, vilket får mig att hela tiden gå flera steg före och jag har svårt att fokusera på själva grunden i övningen eller att vara ovetande om meningen med en övning - då jag redan vet svaret. Stegvis bygger de upp all fakta för att sträva mot det jag redan jobbat med, det gör det svårt för mig att inte jobba där uppe men också omotiverande. Är det bra att göra allting igen med nya lärare och elever, ger det mig nya upplevelser eller sabbar det de förra? Jag tror att det är bra att upprepa, att försöka få nya synvinklar och kanske nya svar eller upptäckter... Däremot inte 2 år, eller?...
Får försöka ta tag i filmprojekt osv så att jag har annat att göra vid sidan om!
bild från anglastugan1.webnode.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback