Spyor och skräp


...DATUM: 2011-04-18 | TID: 10:53:58
Jag har fårr klagomål över att det är dålig uppdatering och aningen tråkiga inlägg det senaste, I agree... Så är det ibland... Tiden räcker inte riktigt alltid till.
Solen skiner idag och jag har äntligen kunnat sova ut efter en helg med jobb och jobb. Igår fick jag verkligen känna på våren i Stockholm. Det blev glass i park, sallad och kaffe på söder, och slutligen vin på medborgarplatsen. När man jobbar helg som jag gjort nu, får man verkligen lite distans på mycket. När klockan är halv 7 och man sitter på bussen en lördagsmorgon ser man folk som fortfarande inte gått hem från krogen, det ligger spyor överallt, skräp och ciggaretter breder ut sig över stureplan, alla kondomer i Selecta automaterna är slut. Helg efter helg... Jag är ju själv ute och svänger men när man ser hur det ser ut på håll, är det annorlunda - så klart. Lite sorgligt på något sätt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback