Ny spännande dörr


...DATUM: 2011-04-22 | TID: 21:17:19
Jag drog upp filten till hakan samtidigt som jag kisade för det starka ljuset genom bilrutan. Lika snabbt som volvon swishade fram på motorvägen, förändrades mitt liv. Som en urgröpt potatis satt jag där skrynklig och svag, jag lät de mer erfarna personerna i mitt liv få ta tag i situationen utan att jag själv ens orakde tänka i nuet. Mitt liv låg packat i påsar och helt plötsligt hade jag inte den där konkreta planen för varenda minut i mitt liv. Mitt nya mission blev att må bra, läsa böcker, träna och ta en timma i taget. L.A finns där i framtiden men tiden innan dess är grå men ändå så färgad. En ny dörr öppnades som jag inte förberett mig för eller kunde förutspå - kanske är detta bra för mig? Spännande är det i alla fall...
.
Lerum, grillning, rött vin, promenader, skratt, efterrätt, kaffe och otrolig kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback