Min hare anade


...DATUM: 2011-04-23 | TID: 00:38:30
Påsken är verkligen min favorit tradition! Varför? Det är ett tecken på att vintern är ett minne blått, det bjuds på färger och fjädrar men framförallt godis! Nu har jag redan ätit så mycket godis de senaste veckorna att jag nästan blir lite äcklad av tanken... Det kunde min mamma som tur är förutspå så ägget innehöll handkräm, läppglans och ansiktsmask - Puh! Men andra påskhelger har det uppskattats mer, (eller?) kanske är det bara ägget som är roligt? Hur som helst... Ett kärt återseende av familj och släkt idag, känns som att jag är på semester i mitt eget hem! Jag känner ändå hur mitt batteri laddas om, istället för ur.
Hemma hos farmor tryckte hela släkten ner sig runt ett litet bord på den soliga altanen och pratade om svensexor, politik och andar. Tänk att det finns så mycket tankar hos människor så att man kan komma in på så många spår och vinklar. Mysigt att alla var samlade igen, trots att man är så olika har man ju ett visst band som sätter charm på det hela. God mat också, såklart...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hmmm .....fanns det inget bättre kort???? :) Puss

2011-04-23 @ 22:20:57
Postat av: Je

2011-04-25 @ 03:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback