Jobbigt är bra


...DATUM: 2011-04-09 | TID: 19:07:03
Det är när livet är jobbigast som man mår bäst? Stämmer på vissa plan. Jag mår bra av att ha många bollar i luften och jobba hårt, men då ska det vara av goda anledningar. Så kan man väl se det? Ena dagen kan jag tycka att livet är onödigt och bara jobbigt, men då tänker jag på minen som min morbror fick när jag berättade att jag känner så ibland (kände). Det var ingen min jag vill se igen, för honom är det helt galet att man inte kan hitta någonting bra, eller någon livskraft. På det senaste har jag dock sett till att inte gräva ner mig, det blir bara en ond spiral. Hur som helst, för att komma tillbaka till sak, så tror jag verkligen att när man satsar mest, ger mest, producerar mest och kämpar mest - mår man som bäst. Jag är på god väg, men inte riktigt där jag kan vara, that's for sure.
|
Födelsedagsfirande i vårsolen, kan inte klaga. När solen lyser, lyser jag (o så klitchigt) På tal om Klitchigt så vet jag att jag inte svarat på tidigare frågor jag skulle svara på en om dagen, det kändes plötsligt lite onödigt.
/ God kväll
|
Tubtop... & en himla skörd av smycken... Var bara en av de dagarna.
|

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback