It's time


...DATUM: 2011-04-10 | TID: 14:48:51
När våren kommer känns det alltid som att man vaknar upp ur ide. Som att livet sätter igång igen. Egentligen är ju livet minst lika igång på vintern, bara det att man isolerar sig på ett annat sätt. Jag kommer ihåg när jag bodde i USA och i stort sätt levde utan några årstider, det var lika varmt och såg likadant ut dag efter dag. Då tänkte jag just på hur årstiderna påverkar, man uppskattar allting så mycket mer. Jag vet dock inte om det är värt att leva på ett ställe bara för att kunna le de första dagarna då solen tittar fram, när man kan le varje dag åt att det inte regnar eller snöar, på ett annat.
Idag fick jag i alla fall vakna till på riktigt, jag fick kraft av att ta mig en springtur. Hoppas att ni alla har haft det bra i era iden, men nu är det dags att sätta igång med livet igen!
Det blev en härlig vårpromenad innan alla bekanta vaknat till liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback