Det kittlade till


...DATUM: 2011-04-04 | TID: 10:52:18
Innan jag somnade igår, lovade jag mig själv att börja leva i nuet - det kräver ju faktisikt träning. Det hoppade till inom mig när jag tänkte tanken på hur skönt det skulle vara att ta en dag i taget, bara att skriva det nu får mig att le. Så, idag är det en spännande dag. Jag ska iväg på ett danspass om en stund, vara i skolan under eftermiddagen efter det har jag en hel del papper att stå i angående USA. Det är verkligen att strö salt i såren då jag hade begravt allt detta när jag satt på flyget mot USA senast (Ja, det gick inte att slappna av förräns jag satt på flyget). Nu är det fram med allting igen. Tidigare lista har förändrats, då allting måste gå hand i hand...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback