2. Är jag inte nöjd med Sthlm, eller varför flytta?


...DATUM: 2011-04-06 | TID: 10:28:59
Ja, som ni säkert förstår är det nya planer på g. Jag trivs i Stockholm, men utbildningen var inte vad jag ville - jag vill satsa högre. Jag har insett att även om Phoenix inte gav mig precis allt det jag ville på alla plan, så kanske Hollywood gör det? Man vet inte förrän man har provat! Så nu känner jag mig väldigt exalterad över min nya resa. Jag längtar efter att sitta på planet, titta ut genom fönstret, le mot någon man inte känner som sitter bredvid - bara för att man ler inombords och är så lycklig över: att inte veta när man kommer tillbaka, att få ett helt nytt liv och glädjen över att "Jag kan, om jag vill".
*
*
*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback