1.Vart skulle jag bo?


...DATUM: 2011-04-04 | TID: 20:44:23
Jag vet inte exakt vart, men om jag blev tvingad att bo på ett ställe - nu & resten av mitt liv... Skulle det vara i en husvagn. Kan låta tråkigt och konstigt, men tanken att bo på ett ställe - från och med nu - passar sig inte. En husvagn är inte vad jag hade önskat som permanent boende, men den har i alla fall hjul! Man kan ta sig till ställen och bo överallt! (nu är jag kanske lite orealistisk, men ni förstår tanken)
Jag hoppas och tror dock att detta beteende kommer att svalna med tiden, att jag kommer känna mig mer säker i framtiden. Att jag kommer att njuta av tanken på att bosätta mig och kanske blida familj, men den syns inte nu! Det är nog bara normalt och bra!
Däremot kan jag redan nu gissa att jag i framtiden vill jag bo på ett ställe med ett bra klimat och ett folk som uppskattar framgång och människor som sticker ut! (Nope, det låter inte som Sverige va?) Här sitter man och småskrattar nervöst och sarkastiskt bakom kassan på ica när någon berättar om en framgång eller någonting nytt. Något nytt, hjälp! Någonting som inte tillhör vardagen! What to do? Jag säger bara, Sverige, ryck upp er! Sitt inte och sucka på t-banan med smink från 1990 och klaga över facebook eller att tåget inte stannar i Vreten. Face the reality och släpp denna grå-dassiga inställningen till livet.
So Long
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback