Tiden flyger


...DATUM: 2010-09-03 | TID: 05:58:47
Hejvej

Det ar konstaterat att tiden gar minst lika fort har. Jag ar redan inne i min vardag och dagarna flyger forbi! Jag kommer ihag nar jag sag alla mina haltimmar den forsta dagen, och var lite orolig over vad jag skulle gora i 5 timmar. NU VET JAG - Plugga i biblioteket, fika eller ga till min matte tutor. Tiden flyger mina vanner, men det ar valdigt skont att fa sa mycket gjort i skolan! Idag var det verkligen varmt, jag hade garna blickat upp mot de vackra palmerna eller suttit en stund i solen, men det var pa tok for varmt for det idag...
Pa min costuming class fick jag sminka mig till en gammal dam, vilket var valdigt roligt! Jag hoppas att jag ser ut sa om 60 ar...

Min middag at precis Samsson upp sa jag far val ta lite yoghurt och ett glas vin. Vi sitter ute pa verandan barje kvall och pratar om dagen, lite vin och lite tilltugg. Mycket uppskattad grej tycker jag, det ar alltid valdigt stressigt under dagen sa man vet alltid att man kan prata en stund under kvallen.

Jag tanker mycket pa framtiden och vad jag vill gora med mitt liv, det ar ovant att ha sa har mycket frihet. Jag ser varje dag som en ny ovning med nya upplevelser, sa far jag se vad det blir av mig och vad som vantar bakom nasta horn...

Pa lordag ar det den forsta fotbollsmatchen, skulle vara kul att ga! Vill lara mig :)





So Long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback