Nöjd och andas


...DATUM: 2010-09-25 | TID: 07:11:16
Skönt när man kan känna sig nöjd. Att komma hem en fredag efter en väldigt tuff vecka och känna sig nöjd. Jag fick nästan lite migrän när jag kom hem för att alla spänningar efter denna vecka försvann och jag insåg hur trött jag var egentligen. Jag vet inte om detta är vuxenlivet eller universitetslivet att ha saker att göra 24/7; när jag inte pluggar så skriver jag ansökningar för roller, repeterar de roller jag har, svarar på mail, ringer samtal eller går på möten. Hela dagarna långa varje dag, det är skönt att känna sig lite utsliten dock... Att komma hem och lägga sig i sängen och andas ut, jag har blivit så mycket bättre på att slappna av! Idag innan acting classen hade börjat var jag alldeles ensam i den stora teatern. Det susade mellan tygerna och ljuset var dämpat jag låg ner på golvet och gjorde min dagliga stretching som kändes oväntat avslappnande. Jag andades och hittade ett lugn. Om man är stressad eller har tankarna på annat så blir en acting class väldigt tuff, därför är jag glad att jag känner mig mer avlappnad.

So Long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback