Klapp hit och klapp dit


...DATUM: 2010-09-21 | TID: 19:33:09
Ny dag, nya tag. Gårdagen gick bra och det var verkligen roligt att få spela mot alla skådespelare som kom, på onsdag ska jag få träffa en producent från Hollywood som ska få regissera mig, hjälp! Är lite nervöst, men det ska bli kul.

Mer om igår; vi gjorde övningar och försökte att hitta rätt ton på den starkaste dialogen, ett stort bråk. Jag hade aldrig träffat tjejen som jag skulle bråka med innan men det slutade med att tårar rann för att vi var så ledsna och frusterade, sedan knäppte regisören med fingrarna och sa att vi skulle komma ur karaktärerna. Då kramades vi, skrattade och pratade om Cupcakes... Konstigt jobb man gör... Ett bevis på att jag kommer in i karaktär, är att vajre gång jag går ur, så är jag helt slut. Det är verkligen utmattande att agera, men ack så roligt!

So Long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback