Kanner igen mig


...DATUM: 2010-09-10 | TID: 08:04:10
Jag lever, jag ar bara valdigt daligt pa att uppdatera. Dagarna flyger ivag och jag har inte mycket tid over till annat an att stalla mitt alarm. Det ar fortfarande en del kvar att gora men vi gor framgang! Verkar som att jag ar lika bra pa att ta till mig for manga saker at gangen aven har, jag har mina forsta forestallningar pa fredag och lordag, det ska bli sa roligt! Jag kom just hem fran repet, konstigt nog ar stilen pa teater, backstage pratet och det pressade schemat precis likadant som hemma. Det kanns precis som hemma pa Lerums Gymnasium, bara det att nu ar allting mycket storre och pa ett annat sprak.  

Jag har bestamt mig for att fa bra betyg, sa darfor pluggar jag en del. Teatern satsar jag ju givetvis allt pa men ajg pratar om de ovriga klasserna. Nu har jag ju chansen att borja om fran borjan och ta tag i mina studier, sa varfor inte? Kanns ovant att vara sa duktig och noga med skolan, tider och narvaro men nu tar jag det verkligen pa allvar. Mycket kan bero pa att jag har sa manga timmar mellan klasserna att sitta i biblioteket, hade jag bott pa skolan sa hade jag kanske gatt hem och gjort nagat annat.

Varmen, alla arenden, pluggandet, lektionerna, repen och daligt med mat gor mig verkligen helt utmattad. Darfor kan jag konstigt nog saga att jag vill ga och lagga mig, utan att kanna att det ar trakigt (?) Det ar annorlunda men jag antar att det ar sa det ar nar man satsar allt!

So Long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback