Skrubbad och klar


...DATUM: 2010-10-01 | TID: 00:10:59
Jag har verkligen hittat skolans mysigaste stalle! Bakom min byggnad finns det sma bankar, palmer, blommor och baksidan av den stora teatern. Har kanner jag mig alltid sa lugn. Min larare i acting kom just fram och fragade hur jag madde, hon sag valdigt oroad ut men jag svarade att allt var bra. Efter annu en oroad blick insag jag att jag just skrubbat ansiktet efter en tjock sminkning fran min miss piggy outfit, vi skrattade lite och jag satte pa mig ett par solglasogon... Hur som helst sa gick det valdigt bra att sminka och klistra pa min fina mask, det kanns lite onodigt att sitta i 30 min for att fa det att se perfekt ut, ta ett kort och tvatta bort. Jag passade faktiskt ganska bra i att vara miss piggy, hon ar sa sot tycker jag!

Min fodelsedag var valdigt trevlig, jag fick Chanel parfymen jag suktat efter i 3 ar, en supersot Paul Frank mysdress, lite rosa krimskrams och en stor chokladtarta med mitt namn pa. De ar for sota, min morbror och "moster"! Kandes konstigt att ha skinande sol och 45 grader pa min fodelsedag sa jag kunde inte riktigt kanna att det var pa riktigt, men vi firade glatt anda. Det var inte latt att komma ur sangen i morse men det var det vart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback