Saknar kylan?


...DATUM: 2010-09-03 | TID: 06:06:51
Jag trodde ALDRIG att jag skulle skriva det har: Jag saknar kylan.
Jag menar inte sno eller slask visserligen, men oj vad skont det hade vart med en svensk host! Alla mysiga trojor, te-drickande och harliga uppfriskande promenader... Jag forsokte ta en powerwalk imorse, ni forstar sakert hur det gick! Lat mig bara saga att det var lite mindre uppfriskande an det hade vart hemma... En annan grej som faktiskt ar lite ironisk, nar det antligen blaser ute, sa ar blasten varmare an luften sa det kanns som att fa en liten orfil? Verkligen ingenting lilla svenska jag ar van vid. Jag gillar varme, det gor jag, men jag har alltid vart ett fan av den svenska hosten! Lite snuvig nasa och en gosig troja, hand i hand med nagon man bryr sig om, langs en vacker utsikt som denna. Ar inte det magiskt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback