Pusta ut


...DATUM: 2010-09-25 | TID: 22:28:11
Lördagsmorgon, tiden och dagen i veckan som jag gillar allra mest.
Efter en mysig frukost och en hund hoppandes efter min skinksmörgås ligger jag nu och solar mig i hopp om att energin ska finnas till att gymma. Träning är inte någonting jag gör för att jag själv känner för det längre, nu har alla i acting classen hemläxa att träna varje dag... Vi får väl se hur det går. Jag gillar att träna men det finns dagar som jag inte är i form psykiskt eller fysiskt då träning inte ger mig annat än att jag mår sämre.
Idag är inte en sådan dag, idag är en bra dag och läxhögen är ovanligt liten.


Scones på en lördagsmorgon är oslagbart. Kommer precis ihåg när jag senast vaknade upp och kände doften av nybakade scones...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback