Mysfaktorn är densamma


...DATUM: 2010-09-17 | TID: 06:49:44
Här på andra sidan jorden sitter jag i en soffa med en filt och kopp te. Jag tror att många skulle få sig ett gott skratt åt att jag har min filt, kopp med te och mysfaktor på topp - vart jag än är! I ungnen står det en chokladkaka och bredvid tekoppen ett glas vin. Idag är det nämnligen tjejkväll eftersom morbror spelar hockey. Därför är även Grey's Anatomy på i bakgrunden och vi sitter här med våra laptops suktandes efter choklad.

Imorgon hoppas jag att min pjäs kommer med posten så att jag kan börja öva med min partner inför våran uppsättning. Den här helgen kommer att bli fullproppad med pjäsläsning, audition förberedelser och inpluggande av hur man agerar. Roliga saker om man jämför med andra ämnen, det är väl så man får se det! Jag gör ju trots allt det jag älskar, skådespeleri.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback