Landa mjukt


...DATUM: 2010-09-27 | TID: 04:03:27
Nar man antligen far sin efterlangtade helg sa agnar jag den at att oroa mig infor kommande vecka? Det ar val inte meningen? Visst har jag blivit battre pa att slappna av de stunder jag forsoker, men nar jag inte ar uppmarksam sa kommer jag pa mig sjalv med att springa tiden i fortid. Hur som helst ar jag glad att helger finns, jag vet inte vad jag hade gjort utan dem. Det ar som en landningsbana for mig, ibland krashar jag och ibland landar jag mjukt, hur som helst ar det behovligt! Sondagar ar alltd tid for mys, det vet ni nog vid det har laget. Darfor ligger jag nu i mina mysklader och bladdrar runt bland alla 100 kanaler...

Vad vore mys utan nagot gott att ata? Just nu snaskar jag pa glass, utan vidare kalorier eller fett... Antar att jag borja komma in i denna buisnessen pa riktigt... Gott ar det i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback