Ibland får man titta bakåt, men bara ibland.


...DATUM: 2010-09-21 | TID: 03:09:49
Ibland när jag känner mig lite nere så saknar jag ofta min barndom. Det är ju faktiskt inte konstigt alls när man tänker efter, jag vill vara liten igen och slippa mina vuxen-problem. Eftersom att det inte går så är mitt knep att titta på filmer som påminner om din barndom! Jag har de senaste dagarna blivit lite besatt av Barnen i Bullerbyn och Saltkråkan, de är en sån härlig miljö och svensk sommar är ju oslagbar! Jag känner mig genast bättre efter ett avsnitt och kan lyckligt fortsätta min dag med ett leende! Tänk vad bra man hade det när man var liten, även om livet är väldigt bra nu också, och mer spännande... Det var mer enkelt bara. Jag skulle nog vara ganska så uttråkad om jag levde mitt liv nu som jag hade , väldigt uttråkad. Hur som helst så är jag skyldig Astrid Lindgren en himla massor, hon var verkligen en fantastisk författarinna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback