"I choose you!"


...DATUM: 2010-09-11 | TID: 07:50:48
For er som undrar vad min forsta play handlar om, har kommer en liten forklaring:
Manuset ar inspirerat fran Pokemon (jag vet, jag hade samma reaktion men ar det nagot jag lart mig sedan jag kom sa ar det att inte domma, och det stammer alltid) omgjort till hur manniskor hade agerat ut samma situationer. Det ar en valdigt inspirerande och ovantad uppsattning som ger mycket skratt... Jag spelar en oskyldig tjej som aldrig dejtat forut och ar en utav tre tjejer som har valdigt olika personligheter men vill bli valda av samma kille. Killen, Pine, har en morbror som presenterar allihopa for sin systerson. Nar Pine vill valja en av oss sa fragar han olika fragor och slanger han sin Pokemon boll pa oss om han ar nojd med svaret, jag blir tillslut vald men blir arg for att bollen kastas i mitt ansikte. Da kastar jag vatten pa honom och springer ivag...
Det ar en kort forklaring! Har ar en bild av mig och min harliga van Sarah, som bada ar i samma pjas. Bilden togs precis innan vi gick pa scen, darav vara outfits :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback