Hur var namnet?


...DATUM: 2010-09-27 | TID: 04:13:56
Jag har inte berattat om vilken haftig/laskig upplevelse jag var med om i Tisdags... Min producent kallade mig for att hon ville anvanda mig som exempel framfor ett par andra producenter/regissorer, fran Hollywood. Producenterna och regissorerna fran Hollywood satt i en cirkel och min producent stod i mitten med mig och min motspelare, alla tre skulle bli bedomda av producenterna och regissorerna i cirkeln... Det hela borjar med att en mycket omtalad regissort fran L.A skaller ut en stackars skadis och sager att han borde sluta med vad han gor och tanka om... Jag blev helt kall, om han tankte saga sa till mig sa vet jag inte hur stark jag hade vart. Man maste vara stark nar man ar i den har buisnessen men jag kan vara kanslig for sadant. Nervost och nyfiket genomforde jag scenen med min partner, efter sista repliken tittade vi bada pa varan producent och pa den stranga Hollywood regissoren Ben. Skont nog var han valdigt nojd och beromde mig med en interesserad min, det gjorde min dag, och min vecka for den delen. Aven om inte alla producenter kommer att tycka om mig i framtiden sa ar jag glad att han gjorde det... Bra upplevelse var det ocksa och just nu kanns det inte som att sa mycket skrammer mig vad galler auditions eller regissorer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback