Hamnade i himmelen


...DATUM: 2010-09-11 | TID: 07:38:42
Kom just hem fran min forsta forestallning, har i USA. Som sagt sa ar inte skillnaden sa stor, jag kanner samma pirriga och otroligt lyckliga kanlsa sekunden jag gar pa scen, som om allt helt plotsigt har en mening. Engelskan ar den storsta skillnaden, men arligt talat sa tanker jag inte pa den langre. Det kanns konstigt att prata Svenska? Man vanjer sig fort antar jag.

Innan showen ville jag kopa en yoghurt och hamnade i himmelen. Japp, jag gick till en Yogurtini, innan jag visste vad det var trodde jag att det var ett yoghurt stalle men oj vilket himmelrike! Jag som ar beroende av yoghurt stod infor 10 pumpar med olika smaker, alla olika typer av musli, crunchy, eller flingor, alla olika typer av frukt och bar man kan tanka sig, och krossade kakor, godis och choklad i mangder... Det blev inte varre nar butiksbitradet sa at mig att det ar sjalvbetjaning... MUMMA!


Yoghurtini

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback