Inget annat för mig


...DATUM: 2010-09-19 | TID: 04:03:23
Helt plötsigt känns det som att jag tillhör världen. Konstigt uttryck kanske, men när de ringde och gav mig min efterlängtade roll idag, kändes det precis så.

Många tror att drömmen om att få jobba som skådespelerska innebär en dröm om Hollywood eller Broadway, men så behövder det inte alls vara. Allt jag vet just nu är att min dröm innebär att få jobba som en skådespelerska. Att få jobba i den miljön, med den typen av människor med den typ av yrke. Kändislivet är ingenting som finns i den typen av dröm, men det kan ofta vara någonting som kommer med framgången.

Jag frågar mig själv varje dag, om det finns något annat jag vill göra as a living. Något som inte är så hårt, så tufft, så svårt och krävande. Svaret blir alltid; nej, jag ser inte mig själv göra någonting annat.

Men, jag ska inte sticka under stolen med det mycket kloka talesättet: Om du siktar mot stjärnonra så hamnar du inte med två händer fulla av jord.


Kommentarer
Postat av: tine

älskar dina tankar loppan . allt är så sant och fint.

2010-09-19 @ 14:39:53
Postat av: Anonym

fin blogg! :D

2010-09-19 @ 15:21:05
URL: http://sevils.blogg.se/
Postat av: Isa

TÄVLING!

Vinn ring i äkta silver, med äkta tillhörande örhängen!



http://isablomgren.blogg.se/2010/september/tavling.html



Kram!

2010-09-19 @ 15:38:50
URL: http://isablomgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback