Det är du som ger liv


...DATUM: 2010-09-21 | TID: 19:04:50
För er som inte bryr sig så mycket om att jag kollar på Saltkråkan (tidigare inlägg) har jag ett par rader;

Jag ska åka iväg om en stund och träffa min filmteam för första gången, vi ska läsa manus och börja repa lite smått. Jag är väldigt förväntansfull och försöker släppa min andra roll som jag ägnat 5 timmar åt att plugga in - men det är det mitt yrke kräver! En karaktär är inte någon du förvandlar dig själv till, en karaktär är en egen person, som DU väcker till liv. Med dina känslor, rörelser och uttryck. Mycket klokt sagt av en mycket klok man, Stanislavski.

Hur som helst, jag får mycket beröm och uppmuntrande kommentarer vilket gör att allt kämpande får ett värde. Jag skulle önska att det fanns mer tid till träning och vänner men det blir mycket tid framför datorn eller med boken i handen. Det är väl så universitetet fungerar, jag är glad att jag inte bor på skolan. De lär ju inte få så mycket gjort med tanke på att ryktet säger att det är väldigt mycket alcohol på ASU, för de som bor där.

Nu ska jag bara ta den sista slurk kaffe och hoppa in i bilen!


So Long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback