Vill inte falla dit


...DATUM: 2010-10-25 | TID: 03:01:41
Vadret har ar som en perfekt svensk sommar, vilket betyder fantastiskt bra. Jag ar glad att hettan antligen ar ett par snapp langre ner pa skalan. Idag sov jag ut lange, hade en stor frukost, tog min lilla vovve pa en powerwalk i bergen och hade spa. Med spa menas; en lang dusch med musik och tanda ljus, peeling, fotvard, och inpackning for ansikte och har. Snart ska jag ivag till On Pointe och satta sista scenen i den filmen. Som mamma sager sa har jag faktiskt lyckats att fa bra roller i roliga produktioner. Jag forsoker passa mig for att hamna i ett fack; som en blond liten sot tjej. Hittils har jag spelat roller som; lattemamma, rock groupie, blond och blast smastadstjej, lesbisk konstnar, brud som mordar sin man och blyg liten tjej som tillslut visar mycket av den ilska som finns i henne. Det finns alltsa ganska mycket olika kategorier har, vilket jag gillar!

Sa har kanske omslaget till On Pointe kommer att se ut


So Long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback