Ses om två månader.


...DATUM: 2010-10-06 | TID: 02:40:51
Det är väl dags att låta alla förvirrade själar lugnas. Mina planer har ändrats fram och tillbaka under ett par år, men just nu är mina framtidsplaner som såhär,

Jag kommer hem till Sverige i början av December för att hoppas på att fortsätta teater i Göteborg eller Stockholm. Jag tycker om USA men just nu känns det som att det alternativet är ett mycket bättre på många plan. Ekonomiskt sätt är det onödigt att gå på en så fruktansvärt dyr skola när man inte har i avsikt att ta examen där ifrån, därför sa Claes tidigt att jag borde tänka på att transferera till en annan, billigare skola. Just nu betalar jag 300.000/år. Därför började jag tänka på att göra en transfer ganska tidigt. Med tanke på att jag har haft lite problem med matten så kom alternativet upp att jag likaväl kunde göra en transfer till Sverige och ta mattekurserna där. Vill jag någongång tillbaka så är det ju bara att lyfta luren och ringa morbror eller boka en biljett till NY, men jag undrar om inte jag är en riktig liten svensk teaterapa trots allt! (:
6 månader här i USA är ju inte fy skam, det kan säkert hjälpa mig på traven när jag söker jobb i Sverige. Jag har lärt mig så mycket om livet, om mig själv, om teater, om karriär, om vänskap, om ansvar, om hälsa och om kärlek. Framförallt om mig själv. Jag är väldigt glad att jag fått all erfarenhet och utveckling i teater, jag vet att det är vad jag är menad att göra.

GIVETVIS, saknar jag alla där hemma och längtar väldigt mycket efter att få komma hem till er!
Alla underbara vänner, min superfina pojkvän, min fantastiska familj och alla ni som förgyller min vardag, vi ses om två månader!



Bamsekram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback