Tankspridd


...DATUM: 2010-10-05 | TID: 00:29:45
Nu borjar det handa grejer har! Solens hetta har inte givit mig orfilar med vinden idag, sa det ar skont ute. I acting classen har vi slutredovsingar med vara scener, jag har min pa onsdag. De som hade idag gjorde ett bra jobb! Det ar alltid svart att ge kritik nar man inte vet om man ar battre sjalv, men det ar val larorikt som allt annat jobbigt.

Morgonen borjade lite halvbra eftersom jag blev tillsagd att halla i lilla hunden medans han blev drogad... Han kan inte riktigt halla sig lugn nar det springer hantverkare kors och tvars! Jag tycker i och for sig ocksa att det ar jobbigt att inte kunna ga omkring i lilla nattlinnet och ata frukost i soffan (som jag alskar) utan pakladd vid bordet... Fint blir det i alla fall! Kan inte langta mer efter att fa inreda mitt eget stalle, jag har redan en plan pa hur jag vill att det ska se ut. Aker forbi IKEA varje dag till skolan och langtar efter att fa borja inreda... Hittade det har exemplet online, verkligen cool inredning tycker jag, valdigt tjejigt men anda stilfullt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback