Stumble


...DATUM: 2010-10-28 | TID: 18:08:15
Det finns en grym webbsida som heter stumbleUpon.com. Om du tycker att man blir besatt av facebook sa kan jag tyvarr meddela att detta ar otroligt beroende framkallande ocksa... Du gar alltsa in pa hemsidan, fyller i dina intressen angaende allt mellan himmel och jord; jag skulle t e.x kanske ha, skadespeleri, dans, rosa, paris, film, mode osv osv... Nar jag sedan trycker pa sa stumble kommer det upp hemsidor relaterade till mina intressen! Det kan vara allt fran en fin bild, ett resebolag, en rolig artikel, en hemsida for ett foretag, jobb etc. Du kan trycka pa stumble 1000 ganger om du vill och fa upp nagonting fran internet du aldrig sett forut. Om du sedan gillar en webbsida kan du gilla den och den sparas da pa ditt konto.
Valdigt bra och roligt! Enjoy.

So Long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback