Snurrig och mysklädd


...DATUM: 2010-10-11 | TID: 06:43:17
Jag borde tänka på att bli psykolog... Efter 9 timmars analyserande av samma scen är jag väldigt snurrig i huvudet, jag förstår inte hur mycket det finns att analysera från en 2 sidor lång scen, men tydligen 10 sidor och 9 timmar? Känns skönt nu i alla fall, jag har nog ganska bra koll på min karaktär vid detta lag, ganska väldigt bra koll! Dagen min har alltså bestått av ett underbart luktljus, mina supersöta pyamasbyxor, en kopp te, mina rosa pennor och gem samt en lång uppsats. Jag har knappt lämnat sängen faktiskt, men nu är det klart och mina vackra rosa gem med blommor sitter som en smäck runt mina tre uppsatser som ska in imorgon. Mina klasskompisar kommer att hata mig när jag tar fram min rosa mapp och utsmyckade uppsatser, men det bjuder jag på! Jag är väldigt nöjd med resultatet och hoppas att det kan synas på onsdag, då min final scen ligger, då gäller det!

Imorgon är det första mötet med Big Love, en teateruppsätting med Hollywood folk som ska göras här. Jag är så himla exalterad! Att få göra en föreställning i Gammage Theatre (har bilder på den då och då här i bloggen, också kallad "the birthday cake") är ju för bra för att vara sant, undrar hur många freshmen som får det. En stor del av November har Big Love skrivet på dagarna i kalendern men jag är så förväntansfull!

Filmen går bra, för er som undrar, har lite rep på onsdag och filminspelning i slutet av Oktober. Det ska bli så roligt, den ska jag också använda som audition material för teaterskolor, får se vad de tycker om det.

NU ska jag ha SPA för det är jag värd!


Här är en bild från orginal pjäsen som jag har analyserat i 9 timmar.

So Long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback