Scottsdale dag


...DATUM: 2010-10-10 | TID: 07:35:29
Släpade mig ur sängen för att bege mig till IKEA med Terra 12.00 denna morgon. Efter en mycket mysig och god lunch mådde jag bättre efter gårdagen och vi begav oss till Scottsdale, det ligger runt 20 min från Chandler (där jag bor). Scottsdale är en väldigt "fancy" del av Phoenix med många stora hus och fina lägenhetsområden, men framförallt en stor fashionmall. Jag var helt tagen av hur stort och modernt det var, och vädret var verkligen fantastiskt som grädde på moset. Friskt och härligt! Vi gick till H&M som var vårt huvudmål och jag blev som galen, så himla mycket fint! Provade säkert halva affären och blev förälskad i minst lika mycket. Det är så underbart att hitta så mycket som man tycker om och behöver, MEN med tanke på min ekonomi så blev det bara ett par supersöta leggins/byxor... Så när det kommer till kritan var det inte så roligt att hitta allt det där fina, men det kommer väl en tid då det blir aktuellt. Fick inspiration i alla fall. Provade massvis av söta hattar i en hatt affär, jag ska absout börja använda mer huvudbonader! Ni vet, lite franskt inspererat som jag gillar...






Kommentarer
Postat av: Lucke

Godmorgon, vad göres? :)

2010-10-10 @ 07:58:46
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback