Ljuva 50-tal


...DATUM: 2010-10-28 | TID: 18:00:53

Upp och hoppa efter 5 timmar i mjuka sangen! Aven om jag brukar tycka om att glida omkring utan smink vissa dagar sa ar dessa veckor inga osmiknade veckor. Da hade jag sett ut som en levande dod, utan att overdriva. Idag har jag fullspackat schema som vanligt; las manus, skype, art history online, lektioner till halv 4, ga till min chef, planera min webbsida, repa pa min scen i acting och repa med Big Love.

Med min kladsel och mitt humor idag har jag insett att jag ar valdigt fortjust i 50 talet, just idag. Jag skulle onska att jag kunde fa leva pa 50 talet en vecka (inte mer) & ata marmelad, ha sota klanningar och sova med rullar i haret i ett ljuvligt nattlinne. Haha, det ar min version av 50 talet i alla fall... Det later val kul?...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback