"Line!"


...DATUM: 2010-10-28 | TID: 05:17:49

Sitter pa repetion och lyssnar pa nervosa skadespelare som glommer repliker, fast de inte borde vid det har laget. All dekoration pa scenen ar klar, min brollopsklanning ar uppsydd och himla vacker. Konstigt att ga omkring i den, hoppas att nasta gang blir den sista... Kanner mig riktigt laddad infor premiar hur som helst! Morbror Claes fragade mig om jag trottnat annu, pa pjasen, gissa vad jag svarade? Trottna? Pa vada? Teater, aldrig!

Har gosat runt i en stor hood och shorts hela dagen, himla skont nar man ar i skolan sa lange. Kanner mig som en hip hoppare men gosigt ar det verkligen. Man maste gora det basta man kan av dessa stressiga dagar! Kaffe hjalper men gosiga klader gor alltid allting lattare!

Idag sydde jag klart mina bitar i kostym klassen, jag blev frustrerad, arg, och intalade mig sjalv att hemmafru som syr ska jag aldrig bli. Det ser fridfullt ut - men det ar inte det minsta fridfullt! Jag skulle onska att jag tyckte det var fridfullt... Kanske med lite traning? Om jag nagonsin kommer att sitta ner och sy for att trana... Kanske. Sa harmoninsk som jag blivit det senaste. Satt och laste manus i manljuset, under ett litet tak med blandad mysig musik, det var hamoniskt vill jag saga!

Nu sitter min underbara, homosexuella brudgrum och bjuder pa godis, vi behover socker infor var scen! Han kanske forsoker satta sig in for att jag inte ska knivhugga honom brutalt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback