Kanns som hemma


...DATUM: 2010-11-01 | TID: 00:39:32
Kanner mig som hemma pa teatern nu, har ju anda spenderat de senaste veckorna har betydligt mycket mer an hemma. Kanns som att jag alltid bara pratar om teater? Men det ar ju trots allt vad som tar upp en stor del av mitt liv! Halloween firandet igar var roligt, blev lite lugnare an vad vi tankt oss men det var kanske bara eftersom vi har 12 timmars rep idag. Kommer sa val ihag forsta gangen jag fick en rundtur runt har pa teatern. Inte kunde jag onska att jag skulle sta pa mainstage och upptrada efter 9 veckor. Ska bli himla skoj!

Tog min morbror en svang till IKEA igar och at lunch, jag kande att jag behovde lite Sverige. Vi tog en snabb titt runt bland alla rum och jag blev full av tankar pa hur jag vill inredea min lagenhet nar jag far en. Aven om det ar 10 ar kvar tills jag har rad, eller ett par manader, sa kommer det komma en tid da jag kan fa inreda min lagenhet och jag langtar sa forbaksat!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback