Ingen tid för vila här inte


...DATUM: 2010-10-21 | TID: 10:06:52
Jag har sagt det förut men jag säger det igen - när man har mycket att göra så hinner man mer. Konstigt, eller hur? Jag har fått gjort så sjukligt mycket de senaste veckorna men det är väl också därför tiden springer iväg... Min scenansvarige frågade mig idag om jag hade tid att springa upp till hennes kontor imorgon och kolla på en grej inför Big Love föreställningen. Trots att jag är i skolan 11-23 imorgon så har jag inte ens 5 minuter över, jag fick pressa in ett snabbt möte med henne under fredagen... Så här har de senaste veckorna varit. Jag kunde inte ens prata med min Simon över skype utan att ringa ett samtal under tiden, då har det väl gått överstyr. Jag ska försöka höra av mig och prata med fler av mina fina nära och kära under fredagen, då jag är ledig efter skolan! Helgen består annars av inspelning, men det ska bli kul!
Fick ett jobb idag också, hade en telefonintervju som tydligen gick hem. Det går ut på att jag ska träffa elever som hoppat av utbildningen på ASU, för att få dem back on track, men också ge förslag till elever med speciella talanger att söka vissa stipendium, helt okej jobb! Ska nog kunna klämma in ett par timmar i veckan... Nåde den som inte låter mig vila under julhelgen! :) Hoppas dock att jag ska kunna jobba lite i min efterlängtade klädaffär ett par dagar eller så när jag kommer hem till Lerum över jul, slår vad om att de har supermycket fina saker!

Claes berättade att hans jobbarkompis ville ta bilder på mig inför ett projekt, ett modelljobb helt enkelt. Eftersom morbror min vet hur lite tid jag har så tog han sig lite för hakan. Därför erbjöd sig (Assar för er som vet vem det är) att betala mig för det, vilket gör skillnad så klart. Det är alltså där jag har kommit; no time for free, som Claes så fint uttryckte sig. Jag håller med!

MEN ROLIGT ÄR DET, jag älskar att repa med Big Love, idag gjorde vi en sjukt cool dans koreografi. Denna show kommer att bli hur bra som helst, hoppas att man kan filma men jag tvivlar på det.

Nu måste jag få ett par timmars sömn. Imorgon har jag lektioner fram till 15.30, art history mellan 15.30-17, rep mellan 17-18 med On pint, art history exam mellan 18-19.30, rep med Big Love 19.30-23.30


Big Love production

So Long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback