Har gjort vår tradition offentlig


...DATUM: 2010-10-23 | TID: 00:48:24
Jag kan alltid andas ut lite extra på fredagar, det känns som att jag varit med i ett krig efter denna veckan. Som om jag precis kommit hem efter ett långt krig med känslor stormande fram och tillbaka. Min audition för att komma in på BA theatre gick bra i alla fall. Tur att Jackie sa till mig att man var tvungen att ha finklänning, klackskor och ett par lager smink, annars vet väl ni hur jag hade kommit - mysklädd och redo för teater! Tydligen ville de att man skulle se det som en mycket seriös jobb intervju, vilket det i och för sig var. Nu är det äntligen över skönt nog, som jag har gjort mig förberedd sedan dag 1.

Just nu sitter jag bara med vin och pustar ut med Norah Jones och mitt underbara luktljus. Snart ska vi till Rock Bottom som vanligt och efter det vet jag inte vad jag hittar på. Skulle verkligen behöva plugga men det tänker jag inte göra på en fredagskväll! Något roligare än det ska jag nog kunna hitta på...

Mina kära vänner från acting undrade över alla bilder på mig med blommor i håret. Jag försökte då förklara hur vi firar midsommar och varför. När de fortfarande såg ut som frågetecken tog jag fram denna video... Lite drastiskt kanske men när man tänker efter så är det faktiskt i stort sätt detta vi gör: 

 


De var lite förvånade men alla fick sig ett gott skratt!

So Long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback