Dramatiskt


...DATUM: 2010-10-05 | TID: 02:35:49

Det ar sant som manga sager, USA ska da alltid vara varst. Nar det inte ar 45 grader varmt och sol sa oser det ner regn och blixtrar hysteriskt. Aldrig kan det vara lite lagom. Efter regnvadret var jag tvungen att  ga ut och lukta pa den fuktiga asfalten for att fa lite Sverige kanslor. Jag tog med mig min lilla Samsson och sprang en lang och frisk runda, inte vanligt att man kanner den friska kanslan har! Jag kande mig som nagon som rymt fran Miami beach med mitt rosa linne, rosa horlurar, turkosa i-pod och lilla hund vid min sida. Vet inte om det ar bra eller daligt att kanna sa, men det ar sanningen...

Nu blir det att ova manus och ha lite hemmaspa, det kan man aldrig fa for mycket av. Min kara van Terra smsade och onskade att vi skulle ata lunch pa IKEA och aka till H&M pa Lordag, det later inte fel tycker jag! Hon laser mina tankar...

So Long


Jag ar saker pa att nastan alla har sett detta avsnitt... Jag alskar det. Sa mycket som det regnar dar, rengade det har nyss. Stora och blota droppar, men ganska skont faktiskt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback