Dags för det roliga med Lördagar


...DATUM: 2010-10-17 | TID: 03:32:13
Lördagar är verkligen min favotitdag, men det är jag kanske inte ensam om att tycka. Idag har jag passat på att få lite småsaker gjort från min enorma lista:
  • Csn - maila om studielånen (igen)
  • Platsbanken - sök jobb
  • Monologer - öva in
  • Tyger - plugga in alla exempel material
  • Darell - maila angående lägenhet                                                                            
  • Marie - maila angående flygbiljett
  • Uppsats - skriv klart
  • Art - lyssna på online lektioner
  • 26 miles? - Boka biljett!

Det är väl ungefär vad jag gjort idag, just nu har jag ett glas vin i handen och är redo för födelsedagsfest. Det ska bli väldigt roligt, tjejerna är så goa och snälla. Hoppas att jag får träffa lite mer nytt folk också - det är ju alltid roligt.


Jag älskar hennes nya låt - only girl in the world

So Long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback