Cheerleader


...DATUM: 2010-10-18 | TID: 21:00:27
Dalig uppdatering, ledsen for det. Idag skiner solen som vanligt och hettan kanns inte mindre kvavande, kanner mig som en riktig cheerleader (vet inte om det ar negativt eller positivt...); svarta minishorts i bommull, en rosa t/shirt och en hog toffs. Det gar inte att kla sig i mycket annat pa mandagar, onsdagar och fredagar med tanke pa att vi ror oss sa mycket i acting. Jag kan inte forsta hur mycket jag har lart mig i acting, det ar som en helt annan varld. En varld som jag kan ta till mig, kan forsta, kan vara bra pa och bli glad av. Min morgon var verkligen ingen hojdare eftersom jag inte somande forrans alldeles for sent med tanke pa ryggproblem. Hur som helst sa blev jag genast pa battre humor nar jag kande samhorigheten och energin fran acting gruppen.

Just nu sitter jag i bibblan och haller mig borta fran att kopa kaffe. Det ar svart, men med min ekonomi vill jag forskoa dra ner pa den biten, inte onodiga men anda aningen sloseri. Det ar inte direkt 5 kronor som pa Lerums Gymnasium, har ar det Starbucks vart an man gar...




ASU cheer.

So Long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback