Casual Thursday


...DATUM: 2010-10-21 | TID: 22:24:06
Fran morgontrott, till stressad, till desperat behov av kaffe. Dar ar jag nu! Var nara att fa underkant i min engelska klass eftersom jag kom 4 minuter for sent da Sampsson ville leka och inte kissa i morse... Kommer man 5 minuter forsent tva ganger sa far man underkant, med tanke pa Mexico resan hade detta blivit min andra gang... Jag klarade det i alla fall och nu sitter jag med en sista fullspackad dag innan harliga fredag!
Det roliga med torsdagar ar ocksa att jag kan kla mig hur jag vill, inte traningsklader med andra ord! Nar jag far en sadan frihet blir det daremot ofta lite overklatt med klackar, farger och smycken, men jag blir glad av ett i alla fall!

Idag matchar jag min fina oranga cardigan fran Banana rebublic med armand fran indien som min fina van cecilia gav mig. Ett par svarta byxor och klackar till det borde fa mig piggare men jag kanner inte att jag machar humor med min outfit idag, kanske slanger pa mig traningskladerna infor Big Love snart... Det ar val bara att inse att aven om det ar 'casual thursday' sa blir det mina sma bommulls shorts och Simons gostroja i alla fall!


Antligen tillater vadret att bara den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback