Backstage


...DATUM: 2010-10-20 | TID: 02:55:12
UNDERBART med en ledig dag! Speciellt eftersom ett par helger framover kommer att vara fullspackade med rep fran 11-11, vilket faktiskt ar valdigt roligt. Kommer ihag nar vi hade samma reptider med Lerums cabaret, jag vill inte ens ga hem efter 12 timmar! Man bli sant haligt gang och gor sa mycket roligt och knappt mellan alla rep. Hoppas att detta blir lika kul aven om detta crew ar fran lite mer sofistikerade omraden. Eller tja, Hollywood kanske ar minst lika busigt och roligt bakom kulisserna!

Om man kan saga att ett vader ar perfekt, sa gor jag det utan tvekan nu. Jag gick en liten runda i kvarteret for att ova monologer. Utan hundar eller traningsskor, bara en 'fa en frisk luft' runda. Det var som att vinden var gjord av siden, som slingrade sig runt min kropp, solen var pa vag ner och det luktade kvall. Det ar en valdigt speciell lukt pa kvallen faktiskt. Varje gang jag kanner att jag behover komma ut och fa frisk luft for att fa upp humoret, blir jag alltid lika forvanad over hur mycket det gor med lite luft!

Nu ska jag unna mig nagot gott fran skapet och en stor kopp mint te!

BACKSTAGE



Langfilmen jag gjorde i sommras


Langfilmen jag gjorde i sommras


Lattemamma fran "Soul Club"

So Long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback