Äntligen


...DATUM: 2010-10-15 | TID: 08:49:01
ÄNTLIGEN ligger jag här i min mjuka säng. Utan en knasigt stressig dag framför mig och utan stress och press inför prov. Idag har jag som vanligt spenderat 6 timmar i biblioteket, vart pa lektioner, haft repetioner med "Big Love" (innefattar: sparkat skrev, dragit i hår, strypt, släpat, spräckt revben och knivhuggt min partner) och med "On point", skypat snabbt med pojkvännen, gjort ett prov i Art history online, och städat upp ett rum efter en kaotisk vecka. Jag orkar aldrig städa när jag är trött och stressad... Jag märker snabbt när jag kommer in i en allt för stressig vardag för min puls tar runt en timma på sig att lugna ner sig när jag försöker sova...

Kände mig så seriös när jag gjorde entré i biblioteket klockan 8 i morse? Det kändes som att jag precis lämnat stället kvällen innan. Det är en himla skillnad med hela bibliotek grejen här dock, förut skulle jag aldrig kunna tänka mig att sitta i tråkiga Lerums bibliotek efter skolan. Det fanns bara inte, allt för tråkigt och onödigt enligt min synpunkt. Nu är det mer som en lugn, sval och mysig plats. Alla går dit och det finns ett flertal olika ställen i olika former, att sätta sig på. Ett fik och en liten utställning tar plats i mitten. Hur som helst så är jag glad att man kan sitta där på ledig tid och ta i tu med allt, det behövs verkligen.

Att gå till Big Love repetion är verkligen skönt dagar som dessa, då man bara kan skrika och fightas bort allt dumt! Verkligen en sjukt spännande produktion, kommer bli kanon på mitt CV.

Tack och lov för fredag imorgon så att jag kan ha massvis av roligt med vänner och slappna av! Man får ju INTE glömma av att ha roligt också, även om vardagarna oftast inte erbjuder det.


Här spenderar jag mycket tid på dagarna... Biblioteket.


So Long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback