Vill man vara fin - far man lida pin


...DATUM: 2010-11-19 | TID: 05:24:41
Vill man vara fin far man lida pin. Det har verkligen bevsats under tiden har. Jag skulle nastan vilja byta ut det till vill man vara fin far man lida otroligt med pin, men det ar ju jag det.
Har ar en lista pa mina senaste erfarenheter av detta ordsprak;

Akrylnaglar - om de inte smartsamt flyger av utan mening sa ska de av nagongang. For er som aldrig haft det, kan jag saga att det inte ar det enklaste. Jag stod med en kokskniv tills de gick loss & mina naglar ar fortfarande inte normala.
Ogonbrynsvax - behover jag skriva forklaring? Bra blev det i alla fall.
Vacker hy - Natasha gav mig lite produkter som de ska borja salja pa hennes jobb. Hon jobbar pa en plastikkirurgi i Scottsdale. Produkterna ska tydligen vara superduper effektiva mot allt fult man har pa hyn. Vilket jag tror. Varje gang jag anvander; rengoring, kram eller mask sa kanns det som att lagga ansiktet rakt ner pa en svinvarm kokplatta i 60 sekunder. Jag blir illrod och flagnar - men det funkar...
Vacker kropp - det behover ju inte vara pin. Det ar inte alltid pin med traning, med de senaste dagarna har hela min kropp gjort ont efter tunga vaskor. Dessutom far jag alltid ont i anklarna och knana nar jag gor konditionsovningar (vilket i basta fall hander 4 ganger i veckan.) Det som maste goras gors anda, med lite pina.
Stringtrosor - japp, arlig talat, hur skont ar det egentligen?
Klackskor - inte alltid bekvamt, speciellt inte nar man ar i skolan fran 7 AM till 6 PM.
Lappglans plump - kopte for att fargen var fin, men det betyder ocksa att lapparna blir storre (plump). Om det nu ar sant. Det kanns i alla fall som om nagon pickar med en nal pa dina lappar i 10 minuter.

Detta ar bara mina senaste erfarenheter. Natasha kom och hamtade mig igar helt rod och lila i ansiktet. Jag trodde att hon hade blivit misshandlad men hon svarade; "chemical peel and botox, I won't go to the store today you should eat yoghurt" Sa jag har det inte varst, aven om mitt ansikte knappt gar att rora nu nar jag tagit min kram...
Det finns ju Otroligt med saker man kan hitta pa, vi far val se hur mycket som tillkommer pa min lista innan jag kommer hem...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback