Just the latest


...DATUM: 2010-11-29 | TID: 16:53:22
Vad fort man kommer ur ett monster. For ett tag sedan var jag stalkvinnan och var i gang 24/7 men skola och repetion. Nu nar man har fatt lite vila kanns det inte alls roligt att sitta i skolan igen. Det ar ju snart dags for jullov som tur ar! Vi satte upp julgranen igar vilket gjorde lilla Sampsson valdigt ledsen och nervos eftersom vi var tvunga att flytta hans sang. Jag tyckte att det var valdigt mysigt! Har inte haft den minsta lilla julkansla men en lysande gran hjalpte absolut.
Innan dess hade jag kaffe fika och Casablanca dag med en van till mig. Alltid skont att ha lugna och skona sondagar, pa kvallen satt jag och Claes och pratade minnen till efter midnatt med brasa och vin.

Idag ska jag ha repetion for en scen som ska framforas pa torsdag i en workshop med ett par regissorer har pa ASU. Alltid kul att ha nagonting att gora forrutom skolan.


Casablanca - you just got to love it. Fantastisk film pa manga satt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback